søndag den 12. februar 2012

Første indlæg!




Kære blog
Er det ikke altid spændende at begynde at blogge?
Det synes jeg. Har gjort det før, men det var med en af mine veninder, men når man er to synes jeg det er svært at få det til at fungere.
Nu er det altså ferie!!! I LOVE IT!! J
Jeg har lagt nogle billeder ind op over, som er en lille del af det jeg har lavet i dag. J Masser af sne!
Jeg blandt andet, også ryddet op i mit skab. Gør det aldrig mere!!

Møs!
Katrine



Translation:

Dear blog
I think it always exciting to start blogging!
I have done it before, but it was with a friend of mine.

It´s vacation! I LOVE IT!
I have put some pictures up over, It’s a small part of what I have done today. Lots of snow!
I have also cleaned up in my closet. I do never again.

LOVE
Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar